În viaţă avem multe alegeri de făcut, însă unele pot fi dificile. Iar când vine vorba de corpul tău, alegerea ta trebuie să fie sigură şi benefică. Calitatea şi faptul că brandul Gerovital este cel mai cumpărat din România, vorbesc de la sine.
Afacerea Asteria
Sunt sătul de PTC-uri, site-uri GTP sau alt tipuri de modalităţi de a face bani online. Nu că nu câştig, dar nu e îndeajuns. Niciodată, nu e îndeajuns şi cred asta oricât ai câştiga. Pentru ca să ai un nivel de trai decent, cred cu tărie că suma de care ai nevoie este de peste 1000 euro pe lună. Pentru nivelul de trai din ţara noastră este o sumă decentă.
Studiez această afacere de peste 2 săptămâni. M-am interesat în legătură cu cel mai mic detaliu, până şi dacă persoana care o conduce este reală şi este cine pretinde a fi.
Afacerea Asteria a început în ianuarie 2010 şi a ajuns la un total de 180.000 membri. Este condusă de fosta directoare a Băncii Mondiale, Andreea Lucas (s-a confirmat autenticitatea după un telefon la Banca Mondială) şi preşedinta IFC (International Finance Corporation). Asteria este defapt o corporaţie, condusă de doamna Lucas care este CEO al companiei şi experţi în marketing, finanţe - bănci, management, vânzări.
Cum câştig bani?
După înscrierea în Clubul Asteria poţi fi membru level A - (FREE), level B - Silver (taxa 9.99$) sau level C - Golden (taxa 19.99$). Dacă devi membru B sau C primeşti 10 respectiv 20 puncte Asterios (Mai jos vă explic ce e cu ele).
Deasemenea, pentru fiecare recomandat de-al tău primeşti 5 puncte Asterios pentru că l-ai adus pe site şi în funcţie de ce tip de membership îşi alege primeşti bani cash. Dacă devine Silver primeşti $4.5 dolari şi dacă devine Golden primeşti $9 dolari. Această sumă o câştigi lunar de pe urma recomandaţilor tăi.
Câştigul de pe urma referalilor este unul suplimentar. Adevăratul câştig este altul.
Punctele Asterios au rol de acţiuni. În fiecare săptămână primeşti dividente. Dividentele le primeşti aşa: 80 la sută în puncte Asterios şi 20 la sută cash (dolari). Asta înseamnă că săptămânal acţiuniile tale cresc la fel şi soldul cash. De exemplu ai 20 de puncte Asterios. După o săptămână primeşti 4 puncte Asterios şi 3 dolari. A doua săptămână o să ai 24 de puncte Asterios, astfel dividentele o să fie şi mai mari.
Scopul este să ajungi la 400 de dolari pe săptămână câştig. Doar cu membershipul de Golden ajungi în 52 de săptămâni la acest câştig. Poţi să reduci din timp recomandând persoane sau investind în plus.
Cashout la minim 1$ în Alertpay.
De unde are bani Asteria?
1. Taxele de membru
2. Furnizori
3. Publicitate
4. Servicii/Produse (vinde servicii gen Coaching, Bussines Opportunities şi produse de la Microsoft)
5. Remitere
Vreau să devin membru - ÎNREGISTRARE
Vreau să devin membru - ÎNREGISTRARE
Pentru recomandaţii mei ofer o prezentare în limba română (este singura prezentare în limba română) şi metode de promovare eficiente, şi support cât doriţi.
Studiez această afacere de peste 2 săptămâni. M-am interesat în legătură cu cel mai mic detaliu, până şi dacă persoana care o conduce este reală şi este cine pretinde a fi.
Afacerea Asteria a început în ianuarie 2010 şi a ajuns la un total de 180.000 membri. Este condusă de fosta directoare a Băncii Mondiale, Andreea Lucas (s-a confirmat autenticitatea după un telefon la Banca Mondială) şi preşedinta IFC (International Finance Corporation). Asteria este defapt o corporaţie, condusă de doamna Lucas care este CEO al companiei şi experţi în marketing, finanţe - bănci, management, vânzări.
Cum câştig bani?
După înscrierea în Clubul Asteria poţi fi membru level A - (FREE), level B - Silver (taxa 9.99$) sau level C - Golden (taxa 19.99$). Dacă devi membru B sau C primeşti 10 respectiv 20 puncte Asterios (Mai jos vă explic ce e cu ele).
Deasemenea, pentru fiecare recomandat de-al tău primeşti 5 puncte Asterios pentru că l-ai adus pe site şi în funcţie de ce tip de membership îşi alege primeşti bani cash. Dacă devine Silver primeşti $4.5 dolari şi dacă devine Golden primeşti $9 dolari. Această sumă o câştigi lunar de pe urma recomandaţilor tăi.
Câştigul de pe urma referalilor este unul suplimentar. Adevăratul câştig este altul.
Punctele Asterios au rol de acţiuni. În fiecare săptămână primeşti dividente. Dividentele le primeşti aşa: 80 la sută în puncte Asterios şi 20 la sută cash (dolari). Asta înseamnă că săptămânal acţiuniile tale cresc la fel şi soldul cash. De exemplu ai 20 de puncte Asterios. După o săptămână primeşti 4 puncte Asterios şi 3 dolari. A doua săptămână o să ai 24 de puncte Asterios, astfel dividentele o să fie şi mai mari.
Scopul este să ajungi la 400 de dolari pe săptămână câştig. Doar cu membershipul de Golden ajungi în 52 de săptămâni la acest câştig. Poţi să reduci din timp recomandând persoane sau investind în plus.
Cashout la minim 1$ în Alertpay.
De unde are bani Asteria?
1. Taxele de membru
2. Furnizori
3. Publicitate
4. Servicii/Produse (vinde servicii gen Coaching, Bussines Opportunities şi produse de la Microsoft)
5. Remitere
Vreau să devin membru - ÎNREGISTRARE
Vreau să devin membru - ÎNREGISTRARE
Pentru recomandaţii mei ofer o prezentare în limba română (este singura prezentare în limba română) şi metode de promovare eficiente, şi support cât doriţi.

Review: 20dollars2surf - Numărul 1 în materie de Cashbar
Acest site l-am descoperit relativ recent, datorită unui amic care m-a recomandat. El câştigă destul de bine şi asta mi-a dat un plus de încredere pe site. Ca orice internaut "nebun" am studiat site-ul în amănunte şi am căutat dovezi ale seriozităţii site-ului şi în alte locuri.
Site-ul 20$2Surf este o companie înregistrată (Copyright © BDS NET - Sarl, au capital de 1000€, ® 521), cu capital social de 1000 euro subscris şi vărsat. Rulează deja de câţiva ani buni, întodeauna cu plăţiile la zi şi au concursul săptămânale şi lunare cu premii de zeci şi sute de dolari.
Site-ul 20$2Surf este o companie înregistrată (Copyright © BDS NET - Sarl, au capital de 1000€, ® 521), cu capital social de 1000 euro subscris şi vărsat. Rulează deja de câţiva ani buni, întodeauna cu plăţiile la zi şi au concursul săptămânale şi lunare cu premii de zeci şi sute de dolari.
Prezentare site: Joburi-online.ro
Joburi-online.ro este un site cu locuri de muncă atât în România cât şi în străinătate.
Firmele îşi pot găsi angajaţii cu uşurinţă si cei mai capabili pentru joburile dorite. Poţi să devi membru Premium şi beneficiezi de susţinere a ofertei tale pe site sau ca membru Basic şi nu trebuie să dai nici un leu. De ce să nu profiţi şi tu acum de posibilităţile oferite de Joburi-online.ro?
Vrei să te angajezi dar nu şti unde să apelezi?
Poţi să apelezi la zeciile şi sutele de oferte pe site. În funcţie de profesia şi experienţa ta într-un anumit domeniu poţi să găseşti cu uşurinţă jobul dorit.
E 2011 şi e criză şi lumea e şomeră. Pe Joburi-online lumea se angajează. Găseşti CV-uri ale persoanelor care doresc să se angajeze.
Firmele îşi pot găsi angajaţii cu uşurinţă si cei mai capabili pentru joburile dorite. Poţi să devi membru Premium şi beneficiezi de susţinere a ofertei tale pe site sau ca membru Basic şi nu trebuie să dai nici un leu. De ce să nu profiţi şi tu acum de posibilităţile oferite de Joburi-online.ro?
Vrei să te angajezi dar nu şti unde să apelezi?
Poţi să apelezi la zeciile şi sutele de oferte pe site. În funcţie de profesia şi experienţa ta într-un anumit domeniu poţi să găseşti cu uşurinţă jobul dorit.
E 2011 şi e criză şi lumea e şomeră. Pe Joburi-online lumea se angajează. Găseşti CV-uri ale persoanelor care doresc să se angajeze.
Vă aşteptăm, Joburi-Online
Review: Hotfile
Navigand pe web ca un internaut ce sunt am aflat de Hotfile. Da, e un serviciu upload-download foarte cunoscut pe intreg mapamondul cibernetic.
O sa va prezint cateva modalitati sa castigati prin intermediul site-ului.
Prima modalitate de castig.
Faceti upload cu orice tip de fisiere care considerati ca au o utilitate pe internet. Fiecare download inseamna potential si castigati de pe urma download-urilor si a celor care devin premium.
Tabelul de câştiguri | |||
---|---|---|---|
Grad | 5 - 50MB | 50 - 100MB | 100 - 2000MB |
Copper | $2 | $3 | $4 |
Bronze | $3 | $5 | $7 |
Silver | $5 | $7 | $10 |
Gold | $6 | $9 | $12 |
Platinium | $7 | $10 | $15 |
Nota: Toate preţurile sunt pentru 1000 de descărcări. |
A doua modalitate de castig.
De a aduce referali pe acest site. Fiecare membru adus iti genereaza 20% din castigurile sale pe viata. Convenabil zic eu.
Cei care vor sa se inscrie pentru a face un ban in timpul petrecut pe internet puteti sa va Inregistrati Aici
Deasemenea, am uploadat patru jocuri pentru cei care sunt interesati de jocuri care intrerup plictiseala.
Un joc foarte vechi care il jucam cred ca pe la 9-10 ani.
E un joc tip shooter/actiune foarte dragut. Imi amintesc ca atunci cand am facut rost de el era ceva super tare si abia daca avea cineva Cd-Rw ca sa faca o copie sa-l putem distribui intre noi.
Oricand un joc vechi e placut sa-l joci. Pentru cei care doresc sa downloadeze jocul da-ti click pe link-ul de mai jos:
Link download: Click AICI
Transport Tycoon Deluxe
Nu cred ca exista persoana pe lumea asta care nu a jucat vreodata un joc de tip Tycoon. Nu cred si refuz sa cred. Un joc care l-am jucat sute de ore si mi-a placut extraordinar de mult.
Link Download: Click AICI
Farm Frenzy 2
L-am decoperit in anul 2010 cautand un joc cum este pe
Facebook. De curiozitate l-am incercat. Ce fermier am devenit de atunci, numai eu stiu. Fermier virtual binenteles.
Cine doreste sa-l descarce aveti link mai jos.
Link Download: Click AICI
Farm Frenzy 3: Ice Age
Era normal ca daca mi-a placut Farm Frenzy 2 sa nu-mi arat interesul si fata de Farm Frenzy 3 versiunea Ice Age. E mai greu decat 2 si mult mai interesant. Sincer, mi-a placut sa-l joc. Binenteles, l-am terminat, adica am ajuns sa trec de toate nivelurile. Asta fac la toate jocurile.
Link Download: Click AICI
Review: Oigen Blog

Oigen Blog este un site personal detinut de Sotropa Eugen,
student in anul II la Jurnalism - Comunicare si Relatii Publice.
Acesta este o evaluare medie a site-ului Oigen Blog cu o scurta analiza SEO.
i. Ce îmi place la site?
1. Imi place faptul ca are un design simplu si elegant;
2. Site-ul are informatii utile;
3. Site-ul este decent ;
4. Are un design atractiv, elegant;
5. Nu este incarcat de publicitate deloc;
6. Contine articole informative, bine scrise;
7. Titlul si Subtitlul care este haios.
ii. Despre site-ul Oigen Blog
1. 1. Headerul este format din titlu si subtitlu;
2. Sidebar-ul din stanga este format din widgeturi de abonare, blogroll, sondaj, profil, arihiva, statistici;
3. Sidebar-ul contine doua modalitati de abonare la site .
4. Footer-ul nu este folosit.
5. Prima pagina te intampina cu ultimul articol scris, iar dand scroll cu mouse-ul in jos gasim articole mai vechi.
6. Uzabilitate: Gasesc articole despre diferite domenii de interes.
Concluzii pentru evaluarea site-ului:
1. Un site decent;
2. Un site elegant cu un design placut la ochi;
3. Autorul radacteaza articole foarte bune;
4. Pot exista imbunatatiri pe site cu timpul.
ii. Analiza SEO.
1. Prima impresie;
Site-ul arată bine, header-ul paginii pentru mine este imbinat perfect;
1.1. Uzabilitate;
Am detaliat aceste aspecte la analiza pentru fiecare pagina;
2. Accesibilitate și ușurinta de navigare de catre spider-ii motoarelor de cautare;
2.1. Navigare fără:
a. JavaScript;
Toate au functionat bine;
b. Cookie-uri;
Am putut naviga pe site fără Cookie-uri activate;
c. Flash;
Pare Ok, am navigat fără el;
d. CSS;
Dificil de navigat fără el;
2.2. Test de navigare a site-ului (crawling);
Site-ul cu care se pot face testele de acest gen:
http://www.seomoz.org/crawl-test – este plătit
3. Google health check;
3.1. site:numesite.com:
a. Ai aproximativ 395 (de) rezultate
Ai ceva pagini indexate ceea ce e bine.
b. E prima pagina din lista homepage-ul?
Da, apare ca fiind prima pagina;
3.2. Cauta numele brandului la Google;
Esti pe locul 1 la cautarea Google [Oigen]
iii. Conținut unic;
4. URL-urile;
4.1. Au cate un singur URL / pagina (nu are tracking URL / parametri diferiți);
URL-urile sunt unice, un singur URL pe pagină;
http://oigenz-world.blogspot.com/2011/02/casa-la-care-visez.html
http://oigenz-world.blogspot.com/2011/02/rightmediaptc-cel-mai-bun-ptc-in-2011.html
4.2. URL-urile sunt scurte, descriptive, fara ID=nr., și cu cuvintele cheie;
__________________
Concluzii pentru analiza SEO a site-ului tau:
a. Aduce valoare pe Internet ;
b. Nu are hibe de optimizare;
c. Bine indexat;
Ce ar trebui să faci?
a. Sa scri in continuare articole cu continut unic pe Internet;
b. Să strângi linkuri de valoare către tine ;
RightMediaPTC! Cel mai bun PTC in 2011!
E vorba de un PTC nou creat de Yahoo! Inc. iar proiectul paid to click se numeste RightMediaPTC.
De ce e cel mai bun? Pai ofera:
1. Membru Basic 0.008 centi/ads si Membru Premium
2. Are 10 ads/zi, asta inseamna $0.08 pe zi. Fiecare ad dureaza 10 secunde. Plateste dublu fata de orice alt PTC din bransa.
3. Cashout in LR/AA/PP la doar 1$.
4. E un proiect marca Yahoo! Inc. Are o puternica sustinere financiara.
5. Referalii nelimitat.
6. Castigi 0.01 centi pe click de la referali. Daca ai 9 referali, castigi 1$ pe zi.
7. Plata se face intre 10 minute si 10 ore.
Link: http://rightmediaptc.com/index.php?Refferer=Eugenvali
De ce e cel mai bun? Pai ofera:
1. Membru Basic 0.008 centi/ads si Membru Premium
2. Are 10 ads/zi, asta inseamna $0.08 pe zi. Fiecare ad dureaza 10 secunde. Plateste dublu fata de orice alt PTC din bransa.
3. Cashout in LR/AA/PP la doar 1$.
4. E un proiect marca Yahoo! Inc. Are o puternica sustinere financiara.
5. Referalii nelimitat.
6. Castigi 0.01 centi pe click de la referali. Daca ai 9 referali, castigi 1$ pe zi.
7. Plata se face intre 10 minute si 10 ore.
Link: http://rightmediaptc.com/index.php?Refferer=Eugenvali
Ianely - locuri de munca in Germania
Ianely este o agentie ce se ocupa cu plasarea fortei de munca. Aceasta ofera locuri de munca in Germania in special dar si in tari precum Austria si Olanda.
Deja colaboratoare cu brand-uri cunoscute, aceasta ofera locuri de munca in strainatate la standarde europene. Angajarile se fac in conformitate cu legiile in vigoare, deci angajatorul ofera de munca legal. Firma dispune de un personal de peste 50 de angajati.
Joburile se intind pe o gama larga, astfel oricine poate sa-si gaseasca un job in functie de ofertele pe care agentia le are. Fie ca doresti sa lucrezi in restaurant, constructii, agricultura sau orice altceva, agentia iti ofera de lucru. Deasemenea, exista joburi disponibile atat pentru femei cat si pentru barbati.
De ce e mai bine sa apelezi la o agentie pentru locuri de munca in strainatate?
Datorita beneficiilor puse la dispozitie de catre o asemenea firma. Aveti contract de munca, carte de munca, cazare si transport la munca gratuit.
Sunt mii de oameni care pleaca in strainatate pentru a-si gasi un loc de munca. Odata ce ajung acolo apeleaza la agentii pentru a-si gasi de munca.
Vrei un job? Ianely iti ofera.
Acesta este o evaluare complexa a site-ului Ianely.eu
i. Ce îmi place la site?
1. Imi place faptul ca poate fi accesat de doua comunitati (romani/germani);
2. Site-ul are o utilitate practica; Imi este utila existenta sa lui;
3. Site-ul este decent;
4. Are un design atractiv, profesionist;
5. Nu este incarcat de publicitate deloc;
6. Contine doar informatiile esentiale, nefiind incarcat cu alte lucruri nefolositoare;
7. Logo-ul se imbina perfect cu site-ul, simplu și elegant.
ii. Despre site-ul Ianely
A. Paginile site-ului
Homepage – http://www.ianely.eu/
1. Pagina de index a site-ului este cea care redirectioneaza utilizatorii pe cele doua parti ale site-ului
- indexro.html - pagina firmei in romana
- indexde.html - pagina firmei in germana
2. Are un design simplu si elegant.
3. Contine steagurile celor doua tari cu un mesaj de intampinare, logo-ul firmei si footer-ul este format dintr-un counter si datele de copyright.
Homepage RO - http://ianely.eu/indexro.html
1. 1. Headerul este format din numele firmei, sloganul firmei si binenteles banner-ul;
2. Sidebar-ul din stanga este format din 4 pagini:
3. Tot in sidebar avem si o casuta de abonare la noile joburi adaugate, o facilitate extrem de utila.
4. Footer-ul este elegant si nu este incarcat cu informatii inutile.
5. Prima pagina contine de asemenea o scurta prezentare a firmei, cu logo-ul acesteia si binenteles un link de redirectionare catre Acasa, locul de prezentare pe larg a firmei. Sunt putine firme care vorbesc despre ei, iar daca o fac nu pun accent asa de mare pe acest lucru.
6. Uzabilitate: Oricand doresc pot sa fiu informat de noile actualizari datorita Newsletter-ului. Oricand exista posibilitatea sa gasesti un loc de munca pe masura asteptarilor tale.
B.Pagina ”Acasa”
1. Este afisata firma, datele de inregistrare legale si sediul firmei.
2. Descrierea este una foarte atractiva si imi inspira incredere.
3. Nu am gasit hibe pe aceasta pagina.
C.Pagina ”Joburi disponibile”
1. Exista doua categorii de joburi; pentru barbati si pentru femei;
2. Acestea sunt foarte bine evidentiate si explicate in functie de domeniul, salariu, persoane de care este nevoie.
D.Pagina ”Intrebari frecvente”
1.F.A.Q. reprezinta una dintre cele mai importante pagini de pe un site;
2.Sunt prezentate cele mai frecvente intrebari ale unui muncitor ce vrea sa se angajeze, cu raspunsurile date de firma.
3.Raspunsurile nu lasa loc de intrebari si sunt foarte bine conturate.
E.Pagina ”Contact”
1. Contact-ul poate fi luat doar telefonic sau prin e-mail.
2. Un reprezentat al firmei se ocupa de preluarea apelurilor telefonice.
3. Adresa de e-mail al patronului firmei ofera psobilitatea de a lua contact direct in acest caz.
Concluzii pentru evaluarea site-ului:
1. Un site decent;
2. Un site realizat profesionist si bine gandit;
3. O firma care si-a exprimat potentialul prin intermediul lui;
4. Pot exista imbunatatiri pe site cu timpul.
ii. Analiza SEO.
1. Prima impresie;
Site-ul arată bine, header-ul paginii pentru mine este imbinat perfect; Categoriile sunt bine delimitate;
1.1. Uzabilitate;
Am detaliat aceste aspecte la analiza pentru fiecare pagina;
2. Accesibilitate și ușurinta de navigare de catre spider-ii motoarelor de cautare;
2.1. Navigare fără:
a. JavaScript;
Toate au functionat bine;
b. Cookie-uri;
Am putut naviga pe site fără Cookie-uri activate;
c. Flash;
Pare Ok, am navigat fără el;
d. CSS;
Dificil de navigat fără el;
2.2. Test de navigare a site-ului (crawling);
Site-ul cu care se pot face testele de acest gen:
http://www.seomoz.org/crawl-test – este plătit
3. Google health check;
3.1. site:numesite.com:
a. Ai 0 pentru site: ianely.eu. (0,67 secunde) la cautarea site:ianely.eu
Asta pentru ca site-ul este de o zi sus, si pentru ca Google nu a indexat paginiile.
b. E prima pagina din lista homepage-ul?
Probabil va fi odata cu indexarea paginilor;
3.2. Cauta numele brandului la Google;
Esti pe locul 1 la cautarea Google [Ianely]
4. Conținut unic; Firma apare pe alte site-uri.
4. URL-urile;
4.1. Au cate un singur URL / pagina (nu are tracking URL / parametri diferiți);
URL-urile sunt unice, un singur URL pe pagină;
http://ianely.eu/acasa.html
http://ianely.eu/joburi.html
4.2. URL-urile sunt scurte, descriptive, fara ID=nr., și cu cuvintele cheie;
__________________
Concluzii pentru analiza SEO a site-ului tau:
a. Aduce valoare pe Internet (din promovarea facuta pe site-urile de anunturi);
b. Nu are hibe de optimizare;
c. Asteptam sa fie indexat;
Ce ar trebui să faci?
a. Pentru ca este un site nou, ar trebuie sa te bazezi pe cuvinte cheie si promovarea site-ului;
b. Să strângi linkuri de valoare către tine ;
S.C. Ianely S.R.L.
Deja colaboratoare cu brand-uri cunoscute, aceasta ofera locuri de munca in strainatate la standarde europene. Angajarile se fac in conformitate cu legiile in vigoare, deci angajatorul ofera de munca legal. Firma dispune de un personal de peste 50 de angajati.
Joburile se intind pe o gama larga, astfel oricine poate sa-si gaseasca un job in functie de ofertele pe care agentia le are. Fie ca doresti sa lucrezi in restaurant, constructii, agricultura sau orice altceva, agentia iti ofera de lucru. Deasemenea, exista joburi disponibile atat pentru femei cat si pentru barbati.
De ce e mai bine sa apelezi la o agentie pentru locuri de munca in strainatate?
Datorita beneficiilor puse la dispozitie de catre o asemenea firma. Aveti contract de munca, carte de munca, cazare si transport la munca gratuit.
Sunt mii de oameni care pleaca in strainatate pentru a-si gasi un loc de munca. Odata ce ajung acolo apeleaza la agentii pentru a-si gasi de munca.
Vrei un job? Ianely iti ofera.
Acesta este o evaluare complexa a site-ului Ianely.eu
i. Ce îmi place la site?
1. Imi place faptul ca poate fi accesat de doua comunitati (romani/germani);
2. Site-ul are o utilitate practica; Imi este utila existenta sa lui;
3. Site-ul este decent;
4. Are un design atractiv, profesionist;
5. Nu este incarcat de publicitate deloc;
6. Contine doar informatiile esentiale, nefiind incarcat cu alte lucruri nefolositoare;
7. Logo-ul se imbina perfect cu site-ul, simplu și elegant.
ii. Despre site-ul Ianely
A. Paginile site-ului
Homepage – http://www.ianely.eu/
1. Pagina de index a site-ului este cea care redirectioneaza utilizatorii pe cele doua parti ale site-ului
- indexro.html - pagina firmei in romana
- indexde.html - pagina firmei in germana
2. Are un design simplu si elegant.
3. Contine steagurile celor doua tari cu un mesaj de intampinare, logo-ul firmei si footer-ul este format dintr-un counter si datele de copyright.
Homepage RO - http://ianely.eu/indexro.html
1. 1. Headerul este format din numele firmei, sloganul firmei si binenteles banner-ul;
2. Sidebar-ul din stanga este format din 4 pagini:
3. Tot in sidebar avem si o casuta de abonare la noile joburi adaugate, o facilitate extrem de utila.
4. Footer-ul este elegant si nu este incarcat cu informatii inutile.
5. Prima pagina contine de asemenea o scurta prezentare a firmei, cu logo-ul acesteia si binenteles un link de redirectionare catre Acasa, locul de prezentare pe larg a firmei. Sunt putine firme care vorbesc despre ei, iar daca o fac nu pun accent asa de mare pe acest lucru.
6. Uzabilitate: Oricand doresc pot sa fiu informat de noile actualizari datorita Newsletter-ului. Oricand exista posibilitatea sa gasesti un loc de munca pe masura asteptarilor tale.
B.Pagina ”Acasa”
1. Este afisata firma, datele de inregistrare legale si sediul firmei.
2. Descrierea este una foarte atractiva si imi inspira incredere.
3. Nu am gasit hibe pe aceasta pagina.
C.Pagina ”Joburi disponibile”
1. Exista doua categorii de joburi; pentru barbati si pentru femei;
2. Acestea sunt foarte bine evidentiate si explicate in functie de domeniul, salariu, persoane de care este nevoie.
D.Pagina ”Intrebari frecvente”
1.F.A.Q. reprezinta una dintre cele mai importante pagini de pe un site;
2.Sunt prezentate cele mai frecvente intrebari ale unui muncitor ce vrea sa se angajeze, cu raspunsurile date de firma.
3.Raspunsurile nu lasa loc de intrebari si sunt foarte bine conturate.
E.Pagina ”Contact”
1. Contact-ul poate fi luat doar telefonic sau prin e-mail.
2. Un reprezentat al firmei se ocupa de preluarea apelurilor telefonice.
3. Adresa de e-mail al patronului firmei ofera psobilitatea de a lua contact direct in acest caz.
Concluzii pentru evaluarea site-ului:
1. Un site decent;
2. Un site realizat profesionist si bine gandit;
3. O firma care si-a exprimat potentialul prin intermediul lui;
4. Pot exista imbunatatiri pe site cu timpul.
ii. Analiza SEO.
1. Prima impresie;
Site-ul arată bine, header-ul paginii pentru mine este imbinat perfect; Categoriile sunt bine delimitate;
1.1. Uzabilitate;
Am detaliat aceste aspecte la analiza pentru fiecare pagina;
2. Accesibilitate și ușurinta de navigare de catre spider-ii motoarelor de cautare;
2.1. Navigare fără:
a. JavaScript;
Toate au functionat bine;
b. Cookie-uri;
Am putut naviga pe site fără Cookie-uri activate;
c. Flash;
Pare Ok, am navigat fără el;
d. CSS;
Dificil de navigat fără el;
2.2. Test de navigare a site-ului (crawling);
Site-ul cu care se pot face testele de acest gen:
http://www.seomoz.org/crawl-test – este plătit
3. Google health check;
3.1. site:numesite.com:
a. Ai 0 pentru site: ianely.eu. (0,67 secunde) la cautarea site:ianely.eu
Asta pentru ca site-ul este de o zi sus, si pentru ca Google nu a indexat paginiile.
b. E prima pagina din lista homepage-ul?
Probabil va fi odata cu indexarea paginilor;
3.2. Cauta numele brandului la Google;
Esti pe locul 1 la cautarea Google [Ianely]
4. Conținut unic; Firma apare pe alte site-uri.
4. URL-urile;
4.1. Au cate un singur URL / pagina (nu are tracking URL / parametri diferiți);
URL-urile sunt unice, un singur URL pe pagină;
http://ianely.eu/acasa.html
http://ianely.eu/joburi.html
4.2. URL-urile sunt scurte, descriptive, fara ID=nr., și cu cuvintele cheie;
__________________
Concluzii pentru analiza SEO a site-ului tau:
a. Aduce valoare pe Internet (din promovarea facuta pe site-urile de anunturi);
b. Nu are hibe de optimizare;
c. Asteptam sa fie indexat;
Ce ar trebui să faci?
a. Pentru ca este un site nou, ar trebuie sa te bazezi pe cuvinte cheie si promovarea site-ului;
b. Să strângi linkuri de valoare către tine ;
S.C. Ianely S.R.L.
Review FindJob.ro
Acesta este un review plătit și complex către site-ul FindJob.ro
i. Ce îmi place la site?
1. Îmi place harta care mă ajută să găsesc joburile din orice colț de țară, împărțită pe județe apoi pe orașe;
2. Site-ul are o utilitate practică; Îmi e utilă existența lui;
3. Site-ul este decent;
4. Sidebar-ul din stânga este înțesat cu opțiuni, toate fiind utile;
5. Logo-ul, în două culori, simplu și elegant.
ii. Ce aș face eu mai bine?
A. Paginile site-ului
Homepage – http://findjob.ro/
1. Puțin cam multă reclamă; Aș incerca să reduc pe cât posibil folosirea de mesaje publicitare, chiar dacă ele sunt singurul venit care te ține pe tine și site-ul în viață. Vizitatorii s-ar putea să nu știe chestia asta; Formula exacta nu ți-o pot da, dar iți pot spune să ai cât mai puține bannere și îți recomand să nu renunți la mesaje text ;
2. Pagina ”despre (noi)” sau ”about” nu o găsesc și nici nu cred că o ți ascunsă. Cred că este esențial să existe una pentru credibilitate, oferă o eleganță site-ului și încredere pentru că lumea știe cine sunteți, cum va venit ideea, scopul sau orice altceva.
3. Bannerul cu Twitter ocupă spațu important pe site. Cred că undeva în header, o pasăre personalizată care te atrage să o urmărești, sau undeva în partea dreaptă a site-ul dar să fie agățat acolo, mai micuț.
4. Am observat că ai două box-uri de căutare. Nu îi văd rostul celei de-a doua.
5. La părerile ”Despre Firme” ai deasemenea două, una generală și una despre păreri la firma în care lucrezi. E debusolant pentru mine, de ce să existe două? Nu știu la care să apelez, de aceea îți recomand să le combini. Așa că o să ai un singur ”articol” cu spuneți părerea aici, iar în continuare să poți să îți spui părerea despre firma la care lucrezi.
6. Căutare: Cum fac să caut un anunț în două categorii sau două județe?
7. Uzabilitate: Pot să postez două job-uri simultan? Idee: ar fi interesant dacă aș putea posta o cerere de job, astfel site-ul să aibă utilitate mai mare și angajatorilor, să aibă de unde să selecteze conform cererii șomerului care caută de muncă.
8 Motto-ul este deschide ochii? Dacă ăsta e cel ce reprezintă site-ul FindJob.ro ar trebui să te ocupi de el mai mult după părerea mea.
Pagina ”Publică job”
1. Ai mâncat o literă ”o” - Joburi ”sponsorizate” nu ”spnsorizate”.
2. Joburile prezentate ar trebui să aibă o descriere mult mai concretă bazată pe două trei informații care să mă atragă. Descrierea e prea mare, făcând două joburi să ocupe o pagină de site și fiind nevoit să dau scroll down să văd restul job-urilor. Ar fi mai simplu ca job-ul să fie prezentat astfel: Titlu job, Firma angajatoare, Salariu (e cel ce mă motivează să accesez job-ul), două beneficii, tipul postului (full-time, part time sau project based) iar restul informațiilor să fie accesate de utilizator dacă este interesat. În felul acesta vei avea loc de mai multe job-uri sponsorizate și nu vei încărca capul utilizatorului cu informații nedorite sau neinteresante pentru el.
3. Domeniul job-ului cred că ar trebui adăugat la sfârșitul articolului.
Pagina ”Work and Travel”
1. La fel ca la pagina ”Locuri de muncă”, job-urile din această categorie ar trebui să fie prezentate astfel încât esențialul și atractivul să îmi sară în ochi.
*Notă - am vorbit despre paginiile de la care aș fi avut așteptări mai mari. Restul mi se par în regulă cu o singură excepție ce o voi spune la secțiunea de articole.
B: Articole
1. Fiecare prezentare de job îl consider un articol, pentru că are rol informativ și o utilitate anume. Părerea mea în legătură cu aceste articole este că ar trebui să fie scrise neapărat cu diacritice, în special paginiile care au cel mai mare rol informativ de pe site, acestea fiind: ICV, Legislatie munca , Acte si Script de job-uri. Astfel, articolele vor arăta scrise cu profesionalism și vor fi mult mai atractive.
2. Exemplu de cum arată (document) un ICV sau o Scrisoare de intenție mi-ar plăcea să existe, să am un model că poate e prima dată când fac așa ceva.
C: Contact
1. Pagina de contact are mai multe hibe:
- Nu am incredere să completez un formular de contact către un destinatar necunoscut
- Nu listezi telefon, adresă, adresă de email, nume companie, persoană de contact, etc;
- Cât timp trebuie să aștept răspuns? Atrage-i cu un mesaj de genul: Răspuns promt în maxim 12-24 ore.
- Practic, la o pagina de contact care contine doar un formular de contact, nu prea am ce sa analizez;
Concluzii pentru review-ul paginilor: sunt unele lucruri de corectat, dar site-ul arată decent;
B. Analiza SEO:
1. Prima impresie;
Site-ul arată bine, header-ul paginii pentru mine e cam mare; Categoriile sunt bine delimitate;
1.1. Uzabilitate;
Am detaliat aceste aspecte la analiza pentru fiecare pagina;
2. Accesibilitate și ușurinta de navigare de catre spider-ii motoarelor de cautare;
2.1. Navigare fără:
a. JavaScript;
Logo-ul Trafic Ranking arată diferit;
b. Cookie-uri;
Am putut naviga pe site fără Cookie-uri activate;
c. Flash;
Pare Ok, am navigat fără el;
d. CSS;
Dificil de navigat fără el;
2.2. Test de navigare a site-ului (crawling);
Site-ul cu care se pot face testele de acest gen:
http://www.seomoz.org/crawl-test - este plătit
3. Google health check;
3.1. site:numesite.com:
a. Ai 31.300 pentru site: findjob.ro. (0,67 secunde) la cautarea [site:findjob.ro]
E un indicator bun
b. E prima pagina din lista homepage-ul?
Da;
3.2. Cauta numele brandului la Google;
Esti pe locul 1 la cautarea Google [findjob]
4. Conținut duplicat;
4.1. Caută conținut de pe site în Google (o propoziție);
Exemplu: ”Recrutam personal de ferme de animale si zootehnie pentru Marea Britanie” - propoziție de pe www.findjob.ro
E pe prima pagină, al cincelea link, deci site-ul tău nu aduce valoare unică pe Internet, și asta nu e bine;
4.2. Verifică varianta cu www. în față și varianta fără www.;
Am verificat, se încarcă ambele variante ale site-ului: http://www.findjob.ro/ si http://findjob.ro/
5. URL-urile;
5.1. Un singur URL / pagina (evită să ai tracking URL / parametri diferiți);
URL-urile sunt unice, un singur URL pe pagină;
http://www.findjob.ro/locuri-de-munca/galati/
http://www.findjob.ro/locuri-de-munca/strainatate-marea-britanie/
5.2. URL-urile să fie scurte, descriptive, fara ID=nr., și cu cuvintele cheie;
__________________
Concluzii pentru analiza SEO a site-ului tau:
a. Aduce valoare pe Internet (însă sunt anunțuri de job-uri care le găsesc și în altă parte);
b. Are câteva hibe de optimizare, minore care se pot repara;
c. Ar putea fi mai bine indexat;
Ce ar trebui să faci?
a. Să repari erorile semnalate;
b. Să imbunătățești aducerea de conținut util pe Internet;
c. Să rezolvi erorile de indexare;
d. Să strângi linkuri de valoare către tine ;
e. Să ai un feed care să informeze pe cei interesați de job-uri cu actualizările de pe site. (Eu nu am găsit așa ceva)
i. Ce îmi place la site?
1. Îmi place harta care mă ajută să găsesc joburile din orice colț de țară, împărțită pe județe apoi pe orașe;
2. Site-ul are o utilitate practică; Îmi e utilă existența lui;
3. Site-ul este decent;
4. Sidebar-ul din stânga este înțesat cu opțiuni, toate fiind utile;
5. Logo-ul, în două culori, simplu și elegant.
ii. Ce aș face eu mai bine?
A. Paginile site-ului
Homepage – http://findjob.ro/
1. Puțin cam multă reclamă; Aș incerca să reduc pe cât posibil folosirea de mesaje publicitare, chiar dacă ele sunt singurul venit care te ține pe tine și site-ul în viață. Vizitatorii s-ar putea să nu știe chestia asta; Formula exacta nu ți-o pot da, dar iți pot spune să ai cât mai puține bannere și îți recomand să nu renunți la mesaje text ;
2. Pagina ”despre (noi)” sau ”about” nu o găsesc și nici nu cred că o ți ascunsă. Cred că este esențial să existe una pentru credibilitate, oferă o eleganță site-ului și încredere pentru că lumea știe cine sunteți, cum va venit ideea, scopul sau orice altceva.
3. Bannerul cu Twitter ocupă spațu important pe site. Cred că undeva în header, o pasăre personalizată care te atrage să o urmărești, sau undeva în partea dreaptă a site-ul dar să fie agățat acolo, mai micuț.
4. Am observat că ai două box-uri de căutare. Nu îi văd rostul celei de-a doua.
5. La părerile ”Despre Firme” ai deasemenea două, una generală și una despre păreri la firma în care lucrezi. E debusolant pentru mine, de ce să existe două? Nu știu la care să apelez, de aceea îți recomand să le combini. Așa că o să ai un singur ”articol” cu spuneți părerea aici, iar în continuare să poți să îți spui părerea despre firma la care lucrezi.
6. Căutare: Cum fac să caut un anunț în două categorii sau două județe?
7. Uzabilitate: Pot să postez două job-uri simultan? Idee: ar fi interesant dacă aș putea posta o cerere de job, astfel site-ul să aibă utilitate mai mare și angajatorilor, să aibă de unde să selecteze conform cererii șomerului care caută de muncă.
8 Motto-ul este deschide ochii? Dacă ăsta e cel ce reprezintă site-ul FindJob.ro ar trebui să te ocupi de el mai mult după părerea mea.
Pagina ”Publică job”
1. Ai mâncat o literă ”o” - Joburi ”sponsorizate” nu ”spnsorizate”.
2. Joburile prezentate ar trebui să aibă o descriere mult mai concretă bazată pe două trei informații care să mă atragă. Descrierea e prea mare, făcând două joburi să ocupe o pagină de site și fiind nevoit să dau scroll down să văd restul job-urilor. Ar fi mai simplu ca job-ul să fie prezentat astfel: Titlu job, Firma angajatoare, Salariu (e cel ce mă motivează să accesez job-ul), două beneficii, tipul postului (full-time, part time sau project based) iar restul informațiilor să fie accesate de utilizator dacă este interesat. În felul acesta vei avea loc de mai multe job-uri sponsorizate și nu vei încărca capul utilizatorului cu informații nedorite sau neinteresante pentru el.
3. Domeniul job-ului cred că ar trebui adăugat la sfârșitul articolului.
Pagina ”Work and Travel”
1. La fel ca la pagina ”Locuri de muncă”, job-urile din această categorie ar trebui să fie prezentate astfel încât esențialul și atractivul să îmi sară în ochi.
*Notă - am vorbit despre paginiile de la care aș fi avut așteptări mai mari. Restul mi se par în regulă cu o singură excepție ce o voi spune la secțiunea de articole.
B: Articole
1. Fiecare prezentare de job îl consider un articol, pentru că are rol informativ și o utilitate anume. Părerea mea în legătură cu aceste articole este că ar trebui să fie scrise neapărat cu diacritice, în special paginiile care au cel mai mare rol informativ de pe site, acestea fiind: ICV, Legislatie munca , Acte si Script de job-uri. Astfel, articolele vor arăta scrise cu profesionalism și vor fi mult mai atractive.
2. Exemplu de cum arată (document) un ICV sau o Scrisoare de intenție mi-ar plăcea să existe, să am un model că poate e prima dată când fac așa ceva.
C: Contact
1. Pagina de contact are mai multe hibe:
- Nu am incredere să completez un formular de contact către un destinatar necunoscut
- Nu listezi telefon, adresă, adresă de email, nume companie, persoană de contact, etc;
- Cât timp trebuie să aștept răspuns? Atrage-i cu un mesaj de genul: Răspuns promt în maxim 12-24 ore.
- Practic, la o pagina de contact care contine doar un formular de contact, nu prea am ce sa analizez;
Concluzii pentru review-ul paginilor: sunt unele lucruri de corectat, dar site-ul arată decent;
B. Analiza SEO:
1. Prima impresie;
Site-ul arată bine, header-ul paginii pentru mine e cam mare; Categoriile sunt bine delimitate;
1.1. Uzabilitate;
Am detaliat aceste aspecte la analiza pentru fiecare pagina;
2. Accesibilitate și ușurinta de navigare de catre spider-ii motoarelor de cautare;
2.1. Navigare fără:
a. JavaScript;
Logo-ul Trafic Ranking arată diferit;
b. Cookie-uri;
Am putut naviga pe site fără Cookie-uri activate;
c. Flash;
Pare Ok, am navigat fără el;
d. CSS;
Dificil de navigat fără el;
2.2. Test de navigare a site-ului (crawling);
Site-ul cu care se pot face testele de acest gen:
http://www.seomoz.org/crawl-test - este plătit
3. Google health check;
3.1. site:numesite.com:
a. Ai 31.300 pentru site: findjob.ro. (0,67 secunde) la cautarea [site:findjob.ro]
E un indicator bun
b. E prima pagina din lista homepage-ul?
Da;
3.2. Cauta numele brandului la Google;
Esti pe locul 1 la cautarea Google [findjob]
4. Conținut duplicat;
4.1. Caută conținut de pe site în Google (o propoziție);
Exemplu: ”Recrutam personal de ferme de animale si zootehnie pentru Marea Britanie” - propoziție de pe www.findjob.ro
E pe prima pagină, al cincelea link, deci site-ul tău nu aduce valoare unică pe Internet, și asta nu e bine;
4.2. Verifică varianta cu www. în față și varianta fără www.;
Am verificat, se încarcă ambele variante ale site-ului: http://www.findjob.ro/ si http://findjob.ro/
5. URL-urile;
5.1. Un singur URL / pagina (evită să ai tracking URL / parametri diferiți);
URL-urile sunt unice, un singur URL pe pagină;
http://www.findjob.ro/locuri-de-munca/galati/
http://www.findjob.ro/locuri-de-munca/strainatate-marea-britanie/
5.2. URL-urile să fie scurte, descriptive, fara ID=nr., și cu cuvintele cheie;
__________________
Concluzii pentru analiza SEO a site-ului tau:
a. Aduce valoare pe Internet (însă sunt anunțuri de job-uri care le găsesc și în altă parte);
b. Are câteva hibe de optimizare, minore care se pot repara;
c. Ar putea fi mai bine indexat;
Ce ar trebui să faci?
a. Să repari erorile semnalate;
b. Să imbunătățești aducerea de conținut util pe Internet;
c. Să rezolvi erorile de indexare;
d. Să strângi linkuri de valoare către tine ;
e. Să ai un feed care să informeze pe cei interesați de job-uri cu actualizările de pe site. (Eu nu am găsit așa ceva)
Abonați-vă la:
Postări (Atom)