Exista un trend pe piata care aduce libertatea cetatenilor inregistrati cu forme legale de munca de a-si redirectiona un procent din impozitul pe venit. O data ce aceasta optiune nu este una exprimata se considera ca acel procent sa mearga acolo unde este destinat de la bun inceput, la stat.
Cum vei alege unde sa directionezi acel procent? Cu o cerere care sa dovedeasca dorinta ta exista tot felul de campanii care se doresc finantate. Fie cele de stat, fie cele private, organizatii nonprofit care intentioneaza sa ajute pe cei in suferinta. Si desi in prima faza ai dori sa oferi tuturor cate putin optiunea este una liber exprimata singura data pe an trebuie sa iei o decizie.
Multi sunt cu o lipsa de incredere fata de sistem. Cu gandul ca o singura semnatura va fi de ajuns pentru o cauza nobila doar ca nu este o siguranta ca banii vor ajunge acolo unde se intentioneaza. In primul rand nu va fi un efort ci poate dilema si greutatea in decizie de a alege ce organizatie sa alegi. Nu te va costa nimic decat o simpla completare de formular pentru a dovedi legal intentia ta.
Cu neincrederea pe termen lung multi fug de asa zisele campanii fantoma. Atunci cand mediatizata fiind o cauza se implica din start gradul de seriozitate ce face pe privitori sa acorde o sansa cauzei. De aceea asa cum multi opteaza pe ideea de recomandare atunci cand aleg un serviciu, produs acelasi lucru se intampla si cand vine vorba de redirectionarea impozitului pe venit.
Alegerea apartine fiecaruia insa semnalul de alarma vine o data cu constientizarea ca dispunand de puterea deciziei nu mai lasi o cauza nobila in manile statului si iei atitudine si contribui la fericirea celor care nu au inca aceasta sansa in viata.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Tu ce parere ai?
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.