Ca o formula de marketing o imagine perfecta a unui produs pare parca de vis si inevitabil la un moment dat ti se face pofta. Mizand pe asta comerciantii au avut de castigat insa se pare ca trendul din ultimul timp se indreapta spre directia opusa. Sau asta cel putin vizual vorbind.
Cu americanii impatimiti ai fast food-urilor in ultima vreme chiar si acestia considera ca mancarea gatita in casa scuteste si de bani insa este mai buna, mai sanatoasa, mai gustoasa. Insa lanturile de fast food nu dau faliment; ai putea crede ca au o noua reteta secreta pentru a atrage clienti. De fapt strategia este una exact pe dos cu afisele ideale de pana acum. Daca perfectiunea atragea si orice detaliu in acest sens ajungea sa devina un reper al puterii de cumparare acum se apreciaza un aspect ca la "mama acasa".
Intr-un mod concret noua modalitate de promovare este cea care se doreste a imita mancarea facuta acasa, de gospodina, un aspect cat mai aproape de natural. Caci daca vezi o felie de carne taiata impecabil se accentueaza ideea de mancare procesata, trecuta printr-o multitudine de aparate Insa cand aceeasi imagine este a unei bucati de carne taiata oarecum asimetric parca iti aduce aminte de tine, de cum tai carnea in bucatarie, cu un cutit normal.
Si sa nu credem ca este doar un concept caci asa cum investitia a fost una mare cand fiecare detaliu conta, cand perfectiunea dorita ii aducea pe producatori in punctul in care sa obtina un ou prajit perfect rotund schimbarea radicala poate costa la fel de mult.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Tu ce parere ai?
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.