O firma de PR
poate crea imaginea unei firme de la zero adica din momentul lansarii sale
pe piata, poate prelua "din mers" si cizela sau reimprospata imaginea
unei entitati sau poate reabilita o imagine care trece printr-o criza.
Agentiile de PR dezvolta idei creative si potrivite cerintelor
clientilor pe care ii reprezinta, contribuind la construirea unei strategii de
comunicare cat mai eficiente pentru
specificul clientilor.
Agentia de PR ofera instrumentele pentru a obtine
pentru firma ta vizibilitate si credibilitate in fata consumatorilor. O firma
de PR va scoate in evidenta avantajele tale si ceea ce te diferentiaza de
competitie si tot agentia de PR va fi cea care va administra si rezolva cu succes
orice problema care ar pune in pericol imaginea brand-ului.
O agentie de PR are responsabilitatea de a comunica
cu publicul si cu media in numele cleintului pe care il reprezinta, cu scopul de
a crea si mentine o imagine pozitiva a brandului.
Firma de PR te va sfatui la ce evenimente sa
participi, ce actiuni sa sponsorizezi, cand trebuie sa iei cuvantul si ce sa
spui etc. Teoretic, dupa ce angajezi o firma de PR nu ar trebui sa actionezi
fara sa ii ceri parerae in tot ceea ce implica imaginea ta publica.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Tu ce parere ai?
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.