Cu ce se ocupa de fapt PR-ul

O firma de PR poate crea imaginea unei firme de la zero adica din momentul lansarii sale pe piata, poate prelua "din mers" si cizela sau reimprospata imaginea unei entitati sau poate reabilita o imagine care trece printr-o criza.

Agentiile de PR dezvolta idei creative si potrivite cerintelor clientilor pe care ii reprezinta, contribuind la construirea unei strategii de comunicare cat mai eficiente  pentru specificul  clientilor.

Agentia de PR ofera instrumentele pentru a obtine pentru firma ta vizibilitate si credibilitate in fata consumatorilor. O firma de PR va scoate in evidenta avantajele tale si ceea ce te diferentiaza de competitie si tot agentia de PR va fi cea care va administra si rezolva cu succes orice problema care ar pune in pericol imaginea brand-ului.

O agentie de PR are responsabilitatea de a comunica cu publicul si cu media in numele cleintului pe care il reprezinta, cu scopul de a crea si mentine o imagine pozitiva a brandului.


Firma de PR te va sfatui la ce evenimente sa participi, ce actiuni sa sponsorizezi, cand trebuie sa iei cuvantul si ce sa spui etc. Teoretic, dupa ce angajezi o firma de PR nu ar trebui sa actionezi fara sa ii ceri parerae in tot ceea ce implica imaginea ta publica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.