Munca la Charm Studios

Parca mi-o imaginez pe bunica spunand din nou: "pe vremea mea...". Obisnuieste sa aminteasca mereu ce comparatie exista intre timpurile in care era ea tanara si ce se petrece acum in societatea moderna. In unele privinte totul este de la cer la pamant, o diferenta enorma. Insa nu este ceva gresit in asta.

Munca la Charm Studios spre exemplu este o dovada clara a faptului ca am evoluat si am ajuns in punctul in care suntem mai deschisi la nou. Sau poate ca nu; spre exemplu ceea ce tine de intimitate si de nuditate nu este nou pentru nimeni doar ca am trecut de la tabu la ceva obisnuit. S-au creat controverse si discutii despre asta insa nu am prea dat importanta. Pana cand, am inceput sa am prietene dintr-un astfel de cerc si mi-am dat seama ca unele comentarii sunt nedrepte.

Pot spune cu sinceritate ca am vazut pe Charm Studios un altfel de job. Chiar daca se fac comentarii acide nimeni din cei cu rautate nu stiu de fapt ca o  astfel de munca este legala si mai decenta decat si-ar inchipui ei. Asadar, in primul rand este bine de stiut ca se lucreaza legal, fara exceptie. Exista un contract ce specifica pe alb si negru care sunt conditiile de munca. Isi permit sa fac asta pentru ca nu trec de o linie spre un alt domeniu adesea corelat cu videochatul.

Apoi, descopera si tu ca la Charm Studios munca se desfasoara conform unui program. Practic se intampla sa fie la fel ca la orice alt job. Se lucreaza in ture, fiecare isi alege modul in care poate munci, isi alege tura dupa bunul plac. Fetele lucreaza in fiecare zi si sunt multumite ca isi pot schimba turele daca au nevoie. Stii cat de mult conteaza sa poti sa ai o flexibilitate in program? Asta nu te va incurca in munca pe care o ai pe langa acest job si nu trebuie sa te invoiesti sau sa aplici cine stie ce regula de concediu pentru cateva ore necesare intr-un anume interval.

La fel ca la orice alt job si aici sunt avantaje. Altfel nu ar mai sta nimeni sa lucreze. Oricum din start iti da de gandit ca sunt multe studiouri de acest gen in toata tara si pare totul profitabil; daca pe poata apare cererea si vine si oferta este clar ca exista un public consumator, un public avid de a acest domeniu deci totul merge ca pe roate. Si da, partea financiara este una majora ca si motiv pentru care o persoana ar alege acest drum.

Se spune ca mainile care ajuta sunt benefice decat gurile care se roaga. Ori in cazul celor care critica sau se arata sceptici fata de munca la Charm Studios banii unor modele angajate aici depasesc frustrarea celor care comenteaza. Sa ne gandim cat este de greu actual sa tii pasul cu toate cheltuielile, sa iti petreci viata si sa iti ajunga si pentru viitor; nu degeaba suntem oarecum slavi ai banilor daca nu ne mai permitem sa ii producem atat de mult pe cat am avea nevoie. Metode sunt, ramane doar disponibilitatea unora sa aleaga calea.

Munca la Charm Studios s-a tot dovedit a fi total diferita de ceea ce cred  unii, un job serios cu reale sanse de a castiga mai bine si de a-ti face viata mai buna. Asa ca restul de ce ar mai conta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.