Dependentele




In acest articol voi aborda un subiect destul de evitat de majoritatea populatiei – dependentele. Cu totii avem un lucru sau obiect sau orice care ne tine legati involuntar de el. E ceva normal si simplu – multi ar zice. ,,Eu nu sunt dependent, imi cunosc viata si obiceiurile’’. Orgoliul ne face sa ne ascundem de realitate si sa o acceptam asa cum este, nemaicautand o solutie sau o rezolvare la aceasta problema. Ne obisnuim cu situatia, acceptam conditiile si mergem mai departe. Insa cati dintre voi au gandit astfel : Eu sunt stapanul vietii mele si nu lucrurile din jurul meu, ele nu au nici o putere asupra mea. Eu le controlez. Putini dintre voi, de asta sunt sigura. 

Uneori viata si circumstantele in care ne aflam ne pun in situatii de asa natura incat dorind sa evitam anumite simtiri si sentimente, ne concentram pe alte lucruri ce, aparent ne fac sa uitam de amplitudinea acestor lucruri negative din mediu si dau un sentiment placut pe moment. Simtim ca ne eliberam, suntem stapani pe noi si avem ceea ce cautam – putere si sprijin. Dar de fapt totul este o iluzie creata de frustrarile si nevoile noastre ce cauta rezolvare atat de repede si care ofera atat de putin timp pentru a fi rezolvate. Si astfel ne gasim refugiul in diverse lucruri : in fumat, in bautura sau droguri.

Sa ne legam putin de fiecare. 
  • Fumatul. Cati dintre noi nu se regasesc in aceasta situatie? Cunosc o multitudine de persoane ce se afla in aceasta situatie. Dar nici unul dintre ei nu se considera vinovati pentru acest lucru, il considera ceva normal. O rutina. Astazi una, maine doua. Si uite asa trecem la un pachet. Introducem nicotina in organismul nostru alaturi de alte substante nocive fara a ne da seama. Daca altii o fac, eu de ce sa nu incerc? 
  • Bautura. De asemenea si bautul. E o activitate extrem de periculoasa, mai nociva putin decat fumatul, as spune. Aduce acel sentiment de euforie si incantare si de perfectiune.
  • Droguri. Si acesrte substante creeaza dependenta si sunt foarte nocive pentru organismele noastre. Multa lume moare din aceasta cauza. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.