Despre sarcina pe săptămâni

Ca viitoare mămică este necesar să te informezi despre cum evoluează o sarcină, în special când te afli în postura de gravidă.
Eu am găsit o modalitate foarte facilă tuturor (mămici, tătici, viitori părinţi), şi anume sarcina pe saptamani video.

Nu ai nevoie să citeşti informaţiile deoarece aceste "tuturiale" dacă pot să zic aşa, sunt video şi prezentate într-o manieră care atrage. Sarcina pe saptamani video poate fi ascultată, comod, de pe scaunul de la calculator. Totodată, imaginiile arată concret cum arată bebeluşul tău în saptamana X. Asculţi sfaturi despre cum să procedezi în situaţia X şi cum să te comporţi acum că ai statutul de viitoare mămică.

Personal, eu mă informez despre orice de pe Internet. Iar sarcina pe saptamani video, mi se pare un lucru foarte util de urmărit pentru orice persoană. Vă recomand.

2 comentarii:

  1. Buna

    Reprezint mamicamea.ro si as dori sa te rog sa pui nofolllow la link-ul din acest articol catre mamicamea.ro
    Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Google nu mai doreste sa avem astfel de link-uri catre site-ul nostru

    RăspundețiȘtergere

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.