Eu cu cine votez?

Duminică o să merg la vot. Pe 10 iunie o să trebuiască să aleg un nou primar pentru oraşul meu, municipiul Rădăuţi.

Trebuie să aleg o echipă capabilă, tânără şi cu idei noi care pot schimba soarta oraşului pentru că personal, conducerea pedelistă au făcut doar lucruri negative cu oraşul meu. Se fac promisiuni la fiecare campanie electorală însă eu nu ţin cont de ele, ci mă uit la persoana care candidează, la profilul şi cunoştinţele lui. Oameni fără cap nu pot administra un oraş, acest lucru este clar pentru toată lumea. Vreau ca pe 10 iunie să aleg un rădăuţean care va schimba oraşul Rădăuţi într-un oraş prosper şi vertical. Vreau un primar cu care să pot vorbi despre problemele mele ca cetăţean. Vreau un primar deştept.

Eu o să votez Petru Carcalete pe 10 iunie pentru Rădăuţi. Votez USL pentru rădăuţeni şi votez schimbarea. Nu ştiu ce alegeri o să faceţi dvs., cititorii mei, însă vă îndemn să mergeţi la vot cu o inimă curată şi să vă alegeţi un primar pe următorii 4 ani. Un primar care va face schimbarea în Rădăuţi.

Votez numărul 2 pe buletinul de vot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.