Pandative - accesorii misto



Mă gândeam zilele trecute cu ce pot să-mi surprind iubita la următoarea aniversare şi să îi şi placă. La urma urmei, contează gestul, nicidecum valoarea respectivei.
Pandantiv Argint cu Cristale Swarovski (6T037)
sursa: Jewels.ro

Am căutat bijuterii argint pe Google şi am găsit un site super de bijuterii. Preţuri bune iar lucrurile de acolo, mamăăă, ce tari erau. I-am cumpărat câteva pandative pentru că erau de-a dreptul superbe.
Cel mai încântat am fost de pandativul cu cristale swarovski, în formă de inimioară care m-a lăsat pe spate. Sper să se întâmple acelaşi lucru şi cu iubita mea când o să-l vadă.


Platforma este foarte uşor de folosit iar pandativele mi-au ajuns acasă într-un timp foarte scurt. Vă recomand cu încrede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.