- Produse asa zise light langa fructe si legume. Asta in cele mai multe dintre cazuri numai pentru a ti se induce starea si ideea de sanatos si tocmai de aceea sa alegi astfel de produse insa ceea ce nu ne dam seama este ca au un continut mare de E-uri si nu facem mai deloc alegerea cea mai buna.
- Mirosul deosebit. In multe mari magazine se gasesc brutarii proprii si nu numai care desigur vor incanta cu un miros aparte. Si aceasta sectiune trebuie sa fie amplasata corespunzator.
- Muzica buna face si ea parte dintr-o strategie care ajuta. Asta pentru ca iti va prelungi timpul in care te vei plimba in magazine si implicit iti vei induce ideea de timp oprit deci numai bun sa admiri ce este pe rafturi si din cand in cand sa alegi cate ceva.
- Insa ceea ce este 100% sigur in acest proces de a influenta publicul sa consume mai multe produse tine de carucioarele magazinelor. Unele nici nu au varianta mai mica ci cosuri cat mai mari. Intr-un astfel de caz se va pune accent pe ideea ca un carucior ce pare gol este ca si cand nu ai facut cumparatui asa ca vei avea tendinta sa il umpli.
Strategiile fiecarui magazin in parte difera insa cert este ca toate au ca scop influentarea publicului pentru a-si creste consumul cat mai mare de produse.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Tu ce parere ai?
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.