Cum sa fii la curent?

Poate uneori nestiutoare, neinformata sau prost informata am fost in legatura cu unele lucruri care apartin de domeniul tehnologiei. Trebuie sa recunosc totodata ca uneori nu am stiut de unde ar trebui sa ma informez sau uneori pentru mine prea multa informatie m-a dezorientat total.

Pot sa zic ca sunt foarte fericita ca am dat peste un blog, sub numele sau de www.7seo.ro , blog de pe care am reusit sa ma documentez ca la carte.
Poate ca uneori ar putea de necrezut acest lucru, dar eu consider ca e mai usor sa ma documentez de pe blog-uri, sau de pe un blog anume. Cei care detin acest blog au reusit sa ma puna la curent cu tot ceea ce inseamna tehnologie.
De exemplu, am reusit sa aflu ce vor sa mai lanseze unele firme de telefonie mobila in acest an. Articole care vorbesc despre aceste telefoane, caracteristicile acestora si chiar preturi, sau data in care vor fi lansate. Tot ce e nou, tot ceea ce e interesant, poti gasi pe acest blog.
Eu nu prea stiam sincera sa fiu ca un blog poate oferi atatea informatii la pachet, cum s-ar zice. Dar asa e, tt ce te intereseaza sau ai vrea sa stii pe un singur blog.

Simplu si rapid informatia care trebuie ajunge si la tine. Si zic informatia care trebuie pentru ca uneori, fie exista date eronate, fie incomplete despre ceea ce vrei sa stii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.