Mi-am decorat casa ca in povesti cu Mobila Simex

Nu am crezut vreodata ca imi voi decora intreaga casa numai cu produse dintr-un singur loc, insa Mobila Simex m-a fascinat intru totul! Acest magazin face mobila la comanda de calitate, pe gustul oricarui om. Cand am accesat magazinul online al acestora, m-am indragostit si mi-am propus ca atunci cand voi reusi sa imi cumpar casa, o voi decora numai cu mobilier de la Simex. Iar aceasta promisiune mi-am respectat-o in acest an, cand, in sfarsit, am reusit sa imi cumpar o casa intr-o zona linistita a orasului. Avand deja toate modelele de mobilier pe site-ul online, eu doar am ales si i-am lasat pe cei de la agentie sa se ocupe de restul. 
 
Casa este formata din 4 dormitoare, o sufragerie mare, doua holuri si doua bai. Fiindca suntem o familie mare, am luat o casa pe masura. In primul rand, ne-am ocupat de camera fetitei mele, Amalia. Deoarece este o fire mai sensibila si mai rafinata, am vrut sa ii facem o camera special pentru caracterul ei, Am vrut ca fetita noastra cea mai mica sa creasca in eleganta, sa simta cum este sa ai tot confortul din lume. Fiindca ii place Parisul, datorita magazinului de mobilier Simex, am reusit sa ii facem camera perfecta. Am ales camera tineret Paris de pe site-ul magazinului, iar rezultatele au fost uimitoare! Aceasta colectie continea un dulap cu doua usi, o etajera, o masa de birou, o noptiera, un pat si cateva scaune, toate in stilul parizian!

A urmat dormitorul meu si al sotului meu, pe care l-am ales din Colectia Royal Gold. Aspectul unic al acestui dormitor ne-a taiat respiratia de-a dreptul, prin luxul si rafinamentul pe care le-a afisat. In acest dormitor s-au pus o comoda Royal Gold, un dulap cu 4 usi, o noptiera, o oglinda cu comoda, un pat, un taburet, si o toaleta cu oglinda Royal Gold. Nu pot sa descriu exact in cuvinte cat de frumos arata totul. Era precum dormitorul unui rege, iar casa mea a fost castelul pe care Mobila Simex mi l-a creat.

Celelalte doua dormitoare au fost amenajate cu colectia Arcad si Flora, care au fost la fel de senzationale ca si celelalte. Nu cred ca as fi putut sa ma descurc cu decorarea mai bine decat au facut-o cei de la Simex. Nu as fi crezut nici ca pot sa am atata lux in casa, printr-un mobilier de calitate.

Sufrageriile cele doua au fost amenajate cu ajutorul colectiilor Flora si Cora. Colectia Cora a continut un bufet inalt, o comoda, un cristalier cu doua usi, o masa, o oglinda, scaune si o vitrina. Cu aceste accesorii, sufrageria de la intrare arata excelent, mai ceva ca in povesti. Iar Colectia Flora a fost la fel de frumoasa, poate chiar mai frumoasa. Nici nu imi gasesc cuvintele, pentru ca produsele Simex sunt care de care mai extraordinare.

Holurile au fost completate cu Colectiile Ana si Elysee. Astfel, mi-am creat casa visurilor mele cu Mobila Simex, cea mai calitativa si rafinata mobila din tara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.