Mesaje dragute pe care sa i le trimiti prietenei tale

Dovedeste-i prietenei tale ca este cea mai norocoasa fata de pe planeta. Trimite-i mesaje dragute din cand in cand pentru a-i insenina ziua. In continuare iti prezint o colectie de astfel de mesaje dragute pe care poti sa le folosesti daca vrei sa-ti faci prietena fericita.
  • Esti motivul meu preferat de a a pierde o noapte.
  • Ma gandeam la tine si voiam sa-ti spun ca te iubesc.
  • Esti iubita mea! Si nimic altceva nu ma face mai fericit in intreaga lume.
  • Sa ma giugiulesc cu tine ar fi perfect chiar acum.
  • Acest mesaj este doar pentru a-ti spune ca esti tot ceea ce mi-am dorit vreodata la o femeie. Te iubesc. Cu adevarat. Nebuneste. Profund.
  • M-as urca pe o mie de munti si as inota o mie de kilometri doar ca sa te vad cum zambesti.
  • Daca vezi o stea cazatoare, inchide ochii si pune-ti o dorinta. La mine a functionat, te-am dorit pe tine.
  • Imi luminezi ziua cu sunetul vocii tale. Suna-ma cand primesti acest mesaj ca sa il pot auzi.
  • Daca ar fi sa te descriu doar in doua cuvinte, ti-as zice "viata mea".
  • Esti steaua mea intr-o noapte intunecata , esti speranta mea cand totul este pustiu, iar daca nu ai fii tu, nu as fi eu.
  • Viata mea este un puzzle, iar tu esti piesa care imi lipseste.
  • Daca as fi o planeta iar tu luna mea, m-as opri din invartit doar ca sa te privesc.
  • Mi-a fost dor de tine in ultimele 24 de ore, 1440 de minute, 86400.
  • Iti multumesc ca ai grija de inima mea, cu toate ca nu ai de a face cu cardiologia.
  • Intre un milion de "ieri" si un milion de "maine", exista doar un "azi" si nu l-as lasa sa treaca fara sa-ti spun - "Te iubesc!"
Sunt sigur ca te vei folosi si tu de aceste randuri pentru a te exprima mai usor atunci cand vine vorba despre relatia dintre tine si prietena ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.