Replici de agatat pentru baieti

Doar ideea de a fi atras si sa atragi pe cineva este pur si simplu coplesitoare. Am auzit adesea lucruri precum "cand fata pe care o plac trece pe langa mine, inima mea se opreste". O senzatie de acerst gen este simtita de catre oricine odata in viata sa si de aceea este foarte important sa facem tot posibilul pentru a atrage atentia fetei pe care o placem. De aceea, in continuare vom vorbi despre cateva replici de agatat care te pot sa-ti aduca fata visurilor chiar in bratele tale.
·         Inca o data, ma gasesc in situatia de a ma impaca cu mine stiind ca suntem doar prieteni, insa atunci tu ma apuci de mana si atunci, ei bine, nu sunt bine ci pur si simplu plutesc.
·         Este foarte greu sa te prefaci ca placi pe cineva pe care nu-l placi, insa si mai greu sa te prefaci ca nu placi pe cineva pe care chiar placi cu adevarat.
·         As astepta pentru totdeauna doar ca noi doi sa fim impreuna. Daca nu ai fi atat de orb, ti-ai da seama ce insemni cu adevarat pentru mine.
·         Gandeai atat de gresit cand credeai ca sunt indragostit de ea, cand eu te iubeam pe tine.
·         Niciodata nu am avut curajul sa-ti zic, insa esti acea fata la care ma gandesc in fiecare zi.
·         Atunci cand este ea in preajmea mea, intreg corpul meu o stie. Nu ma opresc din vorbit si din ma prostit, insa mintea mea nu are absolut nici o idee despre ce vorbesc. Ma intreb daca exista vreun termen pentru ceea ce simt acum.

Daca iubesti pe cineva, nu mai astepta, inarmeaza-te cu cateva dintre replicile de mai sus si spune-i. Sigur ii vei cuceri pentru totdeauna inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce parere ai?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.