Iata un top al celor mai frecvente greseli pe care le facem la locul de munca:
- Nu socializezi. Asta iti va aduce un plus de stres pentru ca neavand pe cineva cu care sa vorbesti este mai greu sa faci fata situatiilor de zi cu zi si stresului, cu o stare psihica buna. Chiar daca nu legi prietenii lungi si dincolo de aria profesionala conteaza sa ai pe cineva cu care sa iti brei cafeaua spre exemplu. In orice caz, singuratatea si izolarea nu fac bine.
- Potentialul pe care il ai nu este scos la iveala. Stii cum se spune, ai putea fi chiar si cel mai bun intr-o anumita situatie insa de vreme ce nimeni nu stie asta nu iti vei arata calitatile. Pierderile sunt de ambele parti, atat cand vine vorba de cei care au nevoie de un om capabil in echipa cat si de tine ca nu vei fi apreciat si nu iti vei arata de fapt adevaratele calitati.
- Uiti de pauza. Se pare ca tendintele din acest punct de vedere sunt la extreme, cei care fac abuz de pauza si cei care nu isi iau pauza. De fapt nici una nici alta nu este de preferat. Cand uiti de pauza iti suprasoliciti organismul si asta va duce la oboseala excesiva.
- Consideri ca totul te vizeaza si iei totul in nume personal. Asta tine si de autocontrol. Insa sensibilitatea excesiva este si cea care nu te avantajeaza deloc. Detasarea este numai buna in acest caz.
- Sa refuzi provocari si sa incerci ceva nou inseamna din nou o problema si o greseala si asta pentru ca iti refuzi practic noi orizonturi de cunoastere. Extinde-te, descopera, experimenteaza!
Pe principiul regretului a ceea ce ai facut decat a ceea ce nu ai facut greselile la locul de munca ar trebui sa iti dea de gandit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Tu ce parere ai?
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.